Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av madde - 24 augusti 2010 16:02

Jaha vad har man haft för sig idag då... Inte mycket!

Gick upp efter 10, skönt att man kan sova hur länge man vill.

Sen blev de till att städa lite, plocka undan en massa kläder som låg utslängt över hela golvet.. Men nu är de hyffsat fint igen.

Sen har jag tillbringat tiden framför datorn.. Har inte riktigt haft ork till att göra något direkt. Men fick för mig att dra ut och gå en sväng, så va väl ute i drygt 50 min.. Och när man kom hem så kom man inte in. eftersom att pappa hade låst överlåset!!! Och jag hade bara tagit med mig nyckeln till underlåset! Så fick sitta och vänta på att mamma skulle kolla. Tur nog så kom hon efter ca 15 min.. Annars skulle jag blivit tokig, hade ens inte min telefon med mig ut! Men men ingen skadda sked!


Men frågan är bara vad man ska hitta på nu resten av dagen!?!? vet inte riktigt vad man ska hitta på... Vill göra något men jag vet inte vad!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards