Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av madde - 23 augusti 2010 20:01

Då håller dagen på att lida mot sitt slut!

Har hunnit med att simmat, fått massage. Sen varit med Johanna och käkat en god middag! Sen bara suttit och snackat lite och nu är man hemma igen!

Konstigt nog har man inte gjort så mycket, men man är trött som jag vet inte vad! Så blir nog tidigt i säng skulle jag väl tro..


Har även hunnit med att shoppat lite idag också. har köpt en svart tavellist och en svart matta :D snu nu ska jag bara sätt upp allt, sen är man klar :D  Jipppiii!!!


Nej nu ska jag lägga mig i sängen eller något!

Av madde - 23 augusti 2010 10:32

Idag har man mycket att göra känns det som i alla fall :s

Ska i alla fall snart åka in till Norrtälje med mamma. Vi ska först ta kort till mitt körkort, så jag slipper åka runt på passet när jag är ute och kör... Sen ska vi faktiskt ta och simma lite, och efter simmningen så drar jag på massage =) gud så skönt det ska bli. Sen får jag se vad som händer, om jag går runt lite på stan eller om jag ska träffa Johanna. Vi får helt enkelt se vad som händer ..


Ja ni annars är det väl inte så mkt som händer nu. Med tanke på att jag är ledig så tar jag dagen som den kommer! Ska nog åka in till stan någon dag... Men måste bara bestämma vilken dag det ska bli!


nej nu ska jag fixa mig innan jag ska dra in till Norrtan.. ;)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards