Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av madde - 4 augusti 2010 21:31

Åhh har haft en riktigt mysig kväll!

Länge sen!!!

Behövde verkligen en sådan här kväll. Så nu har man nu energi för att jobba i morgon! Men måste nog sova nu så att jag orkar gå upp 6 i morgon bitti!!!!!! USch!!  Men snart är man ledig igen! =)

Av madde - 4 augusti 2010 16:47

Då har man jobbat hela dagen då! Man känner att det är tyngre att gå upp en kvart tidigare på morgonen! Men det är bara att stå ut!! Lägga sig tidigt bara ;)

Men jobbet har flytit på idag,.. Känns som folk skriker efter än, men men sådant är livet!! haha!!

Har ju regnat hela J***a dagen oxå!  Usch, tur att vi har bil så att man slipper cykla eller gå när man jobbar!!!  Men man känner att man är latare nu, än va man va när man jobbade i gamla gruppen. Men man får ta och gå ut och gå när man kommer hem ist!  Hade faktiskt tänkt göra de idag, men ändrade planer för kvällen! =)


Ikväll blir det till att ha filmkväll :) myspysigt de ska bli! Sen har jag ju lovat massage också..... haha!! Borde vara jag som ska ha massage istället, har så otroligt ont i ryggen.... men men man får ta en alvedon och hoppas på att det går över ;)!!


Nej nu ska jag kolla till mitt bröd! Håller på att baka lite mer bröd! Va så himla gott att jag käka upp de så fort.


Nej nu är de nog klart !! hej hopps

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards