Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av madde - 16 augusti 2010 11:03

Idag är en sådan dag jag hellst av allt skulle vilja ligga kvar i sängen. Är inte riktigt på topp idag, men men bara att gilla läget!


Igår så var jag helt slut, så låg mest i sängen och bara tog de lugnt. Sen drog jag in till Norrtälje för att träffa Johanna. Men först så kände jag att jag behövde gå ne lång promenad! Det var riktigt skönt att komma ut!

Sen blev de till att fixa sig och dra till johanna.. Så vi satt på balkongen och drack lite och hade de mysigt!

Drog senare till g... Men jag var så otroligt trött att jag inte orkade vara kvar länge alls.. Så drog hem och sov rätt tidigt! Och slockna på engång! Så otroligt skönt!


Nähä undra om man ska sova lite eller om man ska fixa sig :S hm.....


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards