Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av madde - 8 augusti 2010 20:47

Idag har jag bara tagit de lugnt.

Eller jag och Crippa har hållt på med kopparn, men nu är det klart!

Annars har jag bara legat i soffan och kollat på film. Så nu kanske man är utvilad till att jobba i morgon!

Och huvudvärken börjar gå över... ´hoppas hoppas att den inte kommer i morgon igen!!!


Nej nu ska jag nog lägga mig och kolla på en till film:)

Av madde - 8 augusti 2010 10:54

Hade en super trevlig kväll tillsammans med världens bästa Johanna igår!

Satt ute på hennes balkong hela kvällen och drack en massa gott och åt lite!

Det var en riktigt trevlig och rolig kväll. Synd bara att jag hade så ont i huvudet, annars kunde man följt med ut. Men kanske var tur att man inte gjorde de, med tanke på vilket otroligt läskigt väder vi hade sent igår kväll/ natt! Blixtra och blixtra!! Shit säger jag bara! lös upp hela rummet!


Som ni har märkt har jag inte haft tid att skriva på ett tag. Men jobbar man så göra man! Börjar känna att de tar stryck på mig. Eftersom att jag har haft ont i huvudet sen i fredags. Och känns inte alls kul att jobba när man har huvudvärk! Och att dricka vatten och ta alvedon de är bara att glöma! Det hjälper inte för fem öre! Vet inte riktigt hur jag ska överleva detta om det inte slutar snart!!!


Nähä vad ska man göra idag då?! Sova tror jag att det blir! Måste vila upp mig, har en lång vecka framför mig!!!!



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards