Alla inlägg den 1 maj 2014

Av madde - 1 maj 2014 20:11

Var en skön dag på jobbet idag, dock inte så kul att vakna upp till snö... Men nu är det bara hoppas på att det blir bättre väder =))

Idag var det inte en vanlig torsdag med vanlig gruppridning, utan det var privatlektion. Red tillsammans med en annan i gruppen. Och det var faktikst riktigt kul. Dock lite kämpigt, men det är så det ska vara =) Red som vanligt Lothar. Och efter mycket jobb och slit, så började han söka sig neråt. Och då blir man bara glad, och hoppas på att man orkar hålla sig kvar på samma sätt. Även så kände jag att det inte alls var lika jobbigt att rida idag, då konditionen sitter bättre och bättre. Hoppas jag orkar hålla i detta nu bara =)

Så jag är nöjd med dagens ridpass =))


Nu har jag även helg. vet inte riktigt vad jag ska göra än, men tror iaf att jag ska öppna en flaska vin =) Tycker jag är värd det haha! Men bara för att man öppnar det så säger jag ju inte nej till träning =))


Imorgon är det även invägning. vet inte riktigt vad det kommer bli.. Så vi får se vad det står på vågen och måttbandet =) NU ska jag bara ligga i soffan och ta det lugnt!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards