Alla inlägg den 27 maj 2014

Av madde - 27 maj 2014 17:47

Min ledighet börjar gå mot sitt. I morgon är det arbetsdag igen. 

Igår var det fullrulle, mamma kom till mig i går. Så blev en sväng ut till morfar, sedan in i massa affärer för att handla inför resan. skaffade mig 2 bikinisar, och massa annat smått och gått =) 

På kvällen kom mammas kompis Jessica över på lite vin och ost och kex. Hade tänt lite ljus och så ute på balkongen, så det  blev riktigt mysigt. 

Idag har vi väl inte gjort något speciellt... Tog en promenad på morgonen, sedan fixat lite här hemma med blommor och sådant..


Lite sugen på en promenad nu på kvällskvisten, men det blåser nästan storm där ute. Så det är ens inte skönt ute!!

Men vi får se vad som händer.


Har inte så mycket att skriva om idag. Allt rullar på som vanligt just nu =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards