Alla inlägg den 8 maj 2014

Av madde - 8 maj 2014 19:53

Kan man bli väckt på något bättre sätt än när Melvin ringer =) Nej tror inte det, finaste ungen som finns <3

Men kände mig dock väldigt seg i morse, såg blev upp äta frukost och sedan tillbaka till sängen en sväng. Är man ledig så är man.

Men fick ingen direkt ro där inte, så upp fixa sig för att sedan åka och kolla på bikini. Hittade dock ingen som var i min stil. Så får vänta en stund till. Dock kom jag hem med en ny BH och en kofta. Eftersom att jag hade turen att det var 25% på bh:n och så hade jag 150 kr rabatt. Så fick bh: på köpet och en del av koftan =) Kan ju inte bli bättre =))

Passade även på att åka upp till farmor när jag var klar, och hade ju råkat gjort äppelkaka. Stackars mig som jämt lyckas komma till henne när hon har nybakat haha!

Annars blev det en lugn em. Råkade somna en sväng.. 


Efter att ha ätit middag så var det bara att bege sig till stallet. Red Lothar som vanligt, men idag finns det inga ord som går att beskriva dagens ritt.. Det har aldrig gått såhär bra som det gjorde ikväll. Allt föll bara på plats =) Kände hur han gick under sig och sänka huvudet. Nu efter så darrar armarna, kan knappt hålla i ett vattenglas. Så jag har fått jobbat på ordentligt ikväll.Kan helt enkelt inte beskriva denna känsla, den är helt otrolig =))) <3


Nu blir det bara till att njuta resten av kvällen. 


Jag laddad för ridning

 

Finaste Lothar   

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards