Alla inlägg den 15 maj 2014

Av madde - 15 maj 2014 20:53

Jaha då sitter man med ett stor leende idag igen då =) Hur underbart är det inte när hästen lyssnar på än!?!? Ojojoj vart ska vi sluta? Går ju bara bättre och bättre! Sjukt roligt när det går så =) 

Även ett stort tack till Sanne som kom och tog lite foton och filmade min ridning. Har inte blivit filmad sedan ca 2 år sedan. Så ska bli kul att se hur mycket man har utvecklats själv =) 

Så idag kan man inte vara mer än nöjd. Lever vi på denna helg då =)))


Annars idag har det varit jobb på schemat. Lugnt och skön dag. Ingen stress här inte. 

Så nu har jag precis avnjutit en kopp te med Jessica. Så har vi pratat av oss lite =) 


Har även laddat in lite bilder så ni får njuta av lite bilder istället.

I morgon är det invägning, och känner mig laddad för de =))


Jag och Lothar ( Som förövrigt tyckte han skulle springa in) 

 


 

För att fördriva någon minut på jobbet, så åker man ner till vattnet =)

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards