Alla inlägg den 6 maj 2014

Av madde - 6 maj 2014 09:39

Idag har jag vaknat på topp, även om jag ville ligga kvar i sängen när jag vakna. Men bestämde mig för att hinna med en runda i spåret innan jag börjar jobba. Och oj så skönt det var att gå. Tog stavarna och det blev en runda på 45 min. Idag kände jag faktiskt inte direkt av foten eller knät. =) Men blir ändå ingen löpning denna vecka, eftersom att jag vill att dom ska bli helt bra igen. Det var riktigt skönt att gå, för det var inte en människa i spåret och solen strålade också =) Slutade med att jag tog ur hörlurarna och gick och lyssna på fåglarna, haha gammal man känner sig. 

Så denna dag har ju startat bra. 

Ska snart börja göra lite lunch, det blir 2 kokta ägg och havregrynsgröt. Ev. frukt också =)

Och till middag blir det korvstroganoff med broccoli och vitkål.


Bara att köra på nu igen. Ingen vila och ingen ro. 

Hoppas ni får en bra dag där ute, för det tänker jag ha fast jag jobbar =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards