Alla inlägg den 4 maj 2014

Av madde - 4 maj 2014 16:19

Har varit en väldigt seg dag måste jag säga, och än är den inte slut. 

Men har fått lite gjort iaf. Tvättat en maskin, tagit undan vinterskorna och nu gjort matlådor och knäckebröd =)

Så nu ska jag väl vara redo för nästa veckan, har även laddat upp med frukt. Måste ju ha fruktstund i bilen på jobbet också haha! 


Nu är frågan vad man ska göra resten av em/ kvällen. Det lockar lite att ta sig en promenad, men vet inte riktigt. Bör ju som sagt vila lite också. 


I mina matlådor nu så har jag tagit bort kolhydraterna och bytt ut det mot grönsaker. Funderar vad man ska äta till frukost nu bara, men tror det får bli havregrynsgröt. Brukar kunna stå mig på det ett tag, så får nog bli det.

Känns som att jag måste planera mina måltider, så jag vet att jag får i mig så bra mat som möjligt.  


Aja vi får se vad resten av dagen har att erbjuda..



Prövade detta till mellanmål idag, var helt okej.

Korvstroganoff med broccoli och vitkål 

     

Av madde - 4 maj 2014 11:18

Denna morgon fick jag sovmorgon igen. Blir skönt att bara behöva gå upp tidigt på måndag och söndag denna vecka som kommer. För resten av veckan är det kvällsjobb.


Har iaf startat denna morgon med en promenad. Tanken var en långpromenad, men så blev det icke idag. Vädret är som det är, snöade nyss. Och så kände jag att knät och foten inte skulle överbalastas för mycket. Får ta det lite från dag till dag nu, så att jag håller.

Får se hur det blir med träning denna vecka som kommer, hoppas på att kunna lägga 100 %. Ska även lägga fokus på maten nu. Funderar på att tabort kolhydraterna helt denna vecka. Ska knåpa lite hur jag ska göra. 


Resten av denna dag vet jag inte vad som händer. Blir nog lugnt, ska väl handla lite iaf. Då slipper man göra det i veckan =)) 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards