Alla inlägg den 18 maj 2014

Av madde - 18 maj 2014 19:35

Helgen börjar lida mot sitt slut. Har tillbringat den nere på landet och bara tagit det lugnt.

Haft det riktigt bra. Solen har strålat, så man har fått lite färg.

Igår var vi i en hästaffär, och där kunde jag ha gått runt riktigt länge =)) Fanns massa roliga saker!! Blev iaf att jag köpte ett par sommar ridbyxor. Har varit ute efter ett par ljusa, men inte hittat några här. Så nu när jag äntligen hittade ett par så slog jag till. Det bästa av allt var att jag fick på mig en storlek MINDRE!!! Oj vilken lycka!

Som sagt har haft en bra helg, och i morgon är det vardag igen. Börjar den med en fastedag så att man kommer i fokus igen =)


Tänke att jag bjuder på bilder så får dom tala för sig själv! 


Ett glas Rosé i solen

 

Njuter av fruktsallad till lunch

 

Kvällspromenad till stranden 

 

Älskade Melvin kom på besök <3 

 

Varmt i vattnet, så busungen passar på att badar fötterna

 

Roligt hade vi. 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards