Alla inlägg den 11 maj 2014

Av madde - 11 maj 2014 19:09

Helgen har gått fort tycker jag. Jobbhelgen försvann lika fort som den kom. =)

Blev raka vägen hem idag, och till affären för att handla.

Fick ju gäster idag, mamma, Johan, syster och hennes vän =) Men kastade in syster i köket på en gång, så där fick hon stå haha!! Första hon fick göra innan hon började med maten, var att fixa röken i ugnen. Jag hade glömt att tvättat ur den sen jag hade lagat mat i den tidigare haha! Men brandlarmet fungerade iaf :D haha! Så nu behöver vi inte testa det på ett tag.

Blev iaf god mat. Till förrätt blev det lax och räktårta, varmrätt kyckling i rosépepparsås med klyftpotatis och morötter.

Avslutade med marängsviss och kaffe =) Så nu är man mätt och belåten.

Så tack för att ni kom =)


Nu är det bara ladda för en ny vecka, med fokus på mat och träning. Hoppas denna vecka ska bli bättre med träning. Eftersom att denna vecka har blivit lite dålig. Men det blir lätt så när man har råkat sovit lite för länge, och sedan princip åkt till jobbet på en gång =)

Jobbar tis-fre denna vecka. Så bara fokusera. Invägning på fredag. 


Ja ni annars är det inte så mycket som har hänt. Allt rullar på. Blir till att slå på en film i SÄNGEN idag, eftersom att jag har fått en tv dit :D Det tackar man för. Har dock bara kopplat in den för att kunna se på film. Men eftersom att jag inte har kunnat sovit nu på några nätter, så kan det vara till stor hjälp att ha något som står och går.


Hoppas ni har haft en bra helg. 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards