Alla inlägg den 9 maj 2014

Av madde - 9 maj 2014 16:52

Vilken skön sovmorgon det blev idag. Blev att gå upp vid 11. Länge sedan jag sov så länge, men det var det värt. 

Eftersom att inte vädret har varit på topp idag, så har jag hållit mig inomhus. Ett tag var solen på väg fram, men den försvann lika fort..

Så idag har jag gjort spenat, lax och fetaost paj. Även så har det blivit lax och räktårta =) Tänkte bjuda på det på söndag när jag får gäster. Helt enkelt en dag som ändå har gått fort, med tanke på att jag har stått i köket hela em. Nu har jag precis fått i mig lite middag, funderar om man ska bege sig ut en sväng. Men regnet hänger verkligen i luften, och känner inte för att bli dyngsur... 


Får helt enkelt bli att ligga i soffan resten av denna kväll. Känns nästan som att jag kan somna, får helt enkelt se vad som händer.


Tycker det är dålig uppdatering på dom bloggarna jag följer. Vart har alla tagit vägen?!?!?


Jaha får ladda inför en jobbhelg. Hoppas ni får en trevlig helg där ute!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards