Alla inlägg den 12 maj 2014

Av madde - 12 maj 2014 15:35

Hemma igen, efter att ha varit med Sanne i stallet. Var lite pepp till henne när hon red. Undra om det var hästen lr hon som var mest slut sen ;) hihi! Men det går framåt, och övergångarna satt. =) Bara fortsätta. Alltid kul och komma ut och ge någon lite pepp på ridbanan =)

Så det var en trevlig stund. 


Nu har jag precis lagt mig ner en stund på soffan. Ska tagga för att gå ut och gå en sväng. Vädret ute kanske inte lockar, men det är iaf varmt =) Så måste ut en sväng iaf!! Har varit lat nu ett par dagar känner jag. Inte mycket att göra, bara le och se glad ut =)


Tog lite bilder idag också =) 


   

Av madde - 12 maj 2014 10:17

Då var det måndag igen. Känns precis som alla andra dagar måste jag säga.

Jag är ledig, med tanke på att jag har jobbat helg. 

Så denna dag ska jag försöka utnyttja till MAX. Ska snart ta och göra lite frukost, sedan en sväng till stallet med Sanne =) Alltid kul att umgås med henne! Tänk vi har varit vänner sedan små, kul när man har kvar sådana vänner =) 

Annars idag blir det nog en sväng upp till rusta, och så ska jag försöka mig på en sväng med stavarna också =) Men känner att jag inte har någon brådska idag. 


Imorgon är det jobb igen. Tis 7-16, ons 12-22, tor 7-16 och fre 7-12. Så fullt upp i 4 dagar nu då!


Ska se om man kan lägga in några bilder under dagen, har blivit dåligt med det nu.

Hoppas ni får en bra dag där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards