Alla inlägg den 19 maj 2014

Av madde - 19 maj 2014 20:14

Då har den nya veckan börjat. Blev ett 7-16 pass idag. Har rullat på hela dagen, trotts att regnet kom till lunchen.. Sen har det hållit på att regnat hela dagen.. Så idag har det inte blivit någon promenad.

Men har varit och prövat nya löparskor. Fick testa och springa på bandet, för att se hur jag sprang. Nu hade dom dock inga skor i min storlek hemma, så får gå dit en annan dag och testa igen och köpa ett par =) Så snart kan jag ut och springa igen =)


Men fick lite träning idag iaf, körde lite situps, armhävningar och lite sådant. Bättre än inget =) 


Har ju haft faste dag idag också, tycker det har rullat på fint. Lite ont i huvudet men i med mer vatten, så går det bra =)


Nu på kvällen har det blivit lite tvätt, förberett matlådan och så har Jessica varit här på en kopp te.


Nej nu ska jag kolla lite på tv, sen sova =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards