Alla inlägg den 28 maj 2014

Av madde - 28 maj 2014 18:10

Har haft dålig fokus på träning och mat nu ett tag.. Vet inte riktigt varför... Har ingen motivation till att träna alls.. Lite trött och allmänt seg.. 

Men idag bestämde jag mig för att istället för att inte gå av på den närmsta bryggan när jag var på jobb. Så fick bli den långa vägen, äveno om det bara är en promenad på ca 15 min. Så är det iaf något. Var ju sol i morse, så det gör allt lite lättare. Skulle gärna vilja ta en promenad nu, men det blåser så inåt norden ute.. Så det är inte ens skönt ute! Men vi får se, kanske ångrar mig och tar en sväng senare. Men jag är riktigt trött...

Måste försöka få tillbaka gnistan igen. Hoppas att man kan få tillbaka den över helgen, när man ändå är ledig och har tid att träna och så. Men imorgon blir det iaf ridning, så lite träning där =)

Det blir även mitt sista pass för denna termin. Sedan får man vänta tills Augusti på att rida. Då känner det bara att jag håller igång iaf =) 


Ibland har man sina nergångar, och jag har en sådan period nu. Det är som tur inte så att jag över äter eller så. Men har inte haft någon lust att köra 5:2 nu heller. Får ta tag i det när jag kommer hem från semestern igen. Kanske behöver ladda batterierna lite, var ju ett tag sedan man hade semester så.


Nej nu ska jag inta soffan


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards