Alla inlägg den 3 maj 2014

Av madde - 3 maj 2014 14:30

Denna dag blev inte som jag hade tänkt mig. Började iaf skönt med en sovmorgon =)

Kände mig pigg och laddad för en springtur. Men efter första minuten så märkte jag att det inte var någon idé att springa längre... Knäna och foten värkte så otroligt mycket.. Tänkte att jag då istället tar en PW, men det var också bara att glömma.. Så fick bli en riktigt lugn promenad på ca 30 min. Och sedan hem och göra styrkeövningar..


In i duschen för att sedan bege sig ut till pappa, så att jag kunde få behandling. Men först blev det en sväng förbi morfar och fika =) Tror han blev lite förvånad att jag tittade in. Brukar ju bara åka dit när mamma är här. Så gjorde nog honom glad iaf =)

Nu är jag iaf behandlad, så bara hoppas på att värken försvinner. Är väl lite smått överansträngd.. Och det är ju typiskt nu när man väl har kommit igång med träningen. Så resten av denna dag blir det vila för mig. Ska försöka att städa lite här hemma också. Inte lockar det, men sådant som måste göras. Skönt när det är klar, och då ska jag unna mig lite vin =)) ( dränker smärtorna)


Annars så händer det inte speciellt mycket. 

Hoppas ni har en trevlig helg där ute!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards