Alla inlägg den 1 februari 2015

Av madde - 1 februari 2015 13:41

Vaknade upp i morse och en förkylning hade kommit och hälsat på =( Suck!

När man precis har kommit igång med träningen, är det något som stoppar den.....

Har gjort upp ett träningsschema på styrketräning här hemma som ligger på ca 20 - 25 min. Det är inte många minuter, det vill säga att man alltid har ca 20 min över per dag att lägga på träning. Har tänkt att jag ska göra detta pass varje dag, så att jag får en riktig kickstart! Och även promenad före eller efter passet. Speciellt dom dagarna jag är ledig på! Men eftersom att man blev sjuk, är det bara till att vänta snällt tills det värsta har lagt sig...

Sen är det bara på´t igen =) 


Idag med andra ord blir det inte mycket gjort! Har blivit att läsa, boken jag håller på med nu är riktigt spännande. Fick blanda den läsningen med skolböckerna också.. Får ta det lugnt och kurera mig, då jag vill träna!!!!


Tur man har sin underbara sambo hemma, som kan pyssla om än =) Han är bra gullig, för när man kom hem i fredags efter att ha jobbat kväll fick man syn på en bukett blommor i hallen <3  Underbart <3<3


Nej nu ska jag ta och vila lite! Hoppas ni har en bra helg där ute!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards