Alla inlägg den 3 februari 2015

Av madde - 3 februari 2015 16:27

Idag har det fått blivit en hel del pluggande, då jag inte alls var nöjd med min förra uppgift. Måste därför lägga mycket krut på denna uppgift. 


Men först idag fick det bli att handla med farmor och fika med henne. 

Fick bli lite lunch efter det, eftersom att klockan tickade iväg. Blev köttfärssoppan från igår, mycket god. 

Fick även för oss att gå ut och skotta av Patriks bil, och eftersom att de höll på att ploga parkeringarna passade vi på att köra en runda. Eller ja vi körde ner till spåret för att se om det var plogat och om det var någon som hade gjort skidspår.. Eftersom att vi ändå var där nere så passade vi på att ta en sväng i spåret. Det var bra tungt eftersom att det var så mycket snö. Blev alltså ett riktigt träningspass för benen haha =) När vi ändå var uppvärmda blev det ett hårt träningspass hemma. Allt som allt blev det ett pass på ca 50 min ;) det gillar vi!! 


Hela eftermiddagen har jag ägnat mig åt att plugga, nu är man med andra ord slut i ögonen. Får se om jag fortsätter lite senare ikväll. Ev. tar  vi oss en promenad också. Vi får se vad vi orkar med!


Nu blir det till att börja med maten, kycklingsallad står på menyn idag! Mumsigt =) 


Hoppas att ni har haft en bra dag, för det har jag!! =)))



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards