Alla inlägg den 4 februari 2015

Av madde - 4 februari 2015 19:22

Nu börjar kroppen strejka pga träningsvärk haha! Men det är bra skönt, för då vet man att man har gjort någon nytta iaf =) Maten har även den gått bra, bara hoppas att det håller i sig resten av veckan. 

Men på fredag tar jag inte hänsyn till den, då jag och sambon ska ut och äta och bowla =) Mysigt <3 Vi får iaf in träning med hjälp av bowling hahaha =)


Annars rullar allt på som det ska! Imorgon blir det enbart ridning som träning.

Idag har det blivit ca 30 min promenad plus 10 min promenad på jobbet. Och även fick det bli lite magövningar! Är riktigt nöjd med det, lite är bättre än inget! 


Men nu blir det till att titta på film och slappa i soffan! Börjar känna av bihållorna igen..... suck!!


Tog en härlig bild på jobbet i morse som jag tänkte ni kunnde få njuta av =) 


Ibland har man det bra även på jobbet! 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards