Alla inlägg den 10 februari 2015

Av madde - 10 februari 2015 08:36

Har kännt mig riktigt pigg ett par dagar nu, bara hoppas det håller i sig! 

Kan nog ha med träningen att göra att man känner sig så pigg.


Igår blev det till att jobba 7-16, och sedan träning på det =) Blev 30 min skidokning. Men oj vad man kände att man inte orkade komma runt igår! Men gjorde det iaf, spåret var lite väl tung kört.. Men men bara att ge sig på det. Tror jag dock körde någon form av sträckning i sidan av ryggen. Har riktigt ont, men bara att bita ihop. 

Kommer inte bli någon skidåkning nu på ett par dagar, då jag vill göra det ihop med Patrik. Och jag jobbar kväll nu tisdag och onsdag. Får se om snön ligger kvar till helgen. Men eftersom att det är varmt på dagarna nu, kan det nog vara så att den försvinner.. 


Idag får det bli lite träning här hemma, om jag inte hinner med en promenad för solen lyser =) måste hinna med att plugg också.. så det ska jag sätta igång med nu.


Hoppas ni får en fin dag där ute =)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards