Alla inlägg den 8 februari 2015

Av madde - 8 februari 2015 18:51

Idag har det inte blivit någon lugn stund inte. Det blev till att plugga lite i morse, men man behöver ju ta lite pauser också. Och varför inte storstäda då för ;) ? Nu är det rent och fint här hemma. Skönt att vakna upp till det i morgon! 

Eftersom att solen lös fick det bli en vända i spåret med skidor!! Ojojoj det var bra länge sedan man tod på ett par skidor haha!! Men det var kul, synd bara att spåret inte var det bästa. Bara till att åka och kolla efter bättre spår =)

    Väl hemma igen fick det bli lite gröt lunch för att sedan ut och gå med min hyregäst. Så det blev en sväng där också! Tror inte jag behöver träna speciellt mycket mer idag haha! Allt som allt har det blivit ca 2 timmars träning idag! Skönt! Men tror att kroppen kommer känna av det i morgon dock. 


Annars på eftermiddag idag har vi inte gjort så mycket, blev en fika hos svärmor och sedan handla lite! 

Resten av kvällen får tillbringas framför tv:n med min käraste! 

Har även precis kollat igenom uppgiften engång till, tror jag lämnar in den i morgon ifall jag kommer på något mer att skriva. 


Hoppas ni har haft en bra dag i solen och blåste, om ni nu har haft det där ni bor =) Hoppas på det! 

Nu ska jag äntligen sträcka ut kroppen efter dagens träningspass! Skönt nog så känner jag mig riktigt pigg =)))

Hej hopP!!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards