Alla inlägg den 12 februari 2015

Av madde - 12 februari 2015 12:50

Det var länge sedan träningen och maten gick så här bra. Förut har jag bara kunnat hålla mig till  en av delarna. Men nu har dom fallit ihop! Känns riktigt bra, är nöjd om inget annat! Imorgon ska jag göra en liten vägning och måtta lite, så får vi se vad som har hänt med kroppen! Troligen så har det hänt en del. Men blir inte besviken om det inte är några höga siffror, huvudsaken är att jag har kommit igång. Måste ju orka hålla i det också! Just nu känns det som att jag kommer att göra det. Inte underligt heller om det kommer någon svacka, för det kommer det att göra för eller senare... 

Men känner mig iaf mycket piggare än på länge. Har annars varit trött och inte orkat med så mycket, men har fått ny energi så det är mycket skönt! 


Har iaf precis tränat 40 min styrketräning nu på förmiddagen. Blir 1 timmes ridning senare ikväll. Därför har det inte blivit en promenad som jag försöker med varje dag. Får ju in konditionen i ridningen ikväll =)

Även har jag hunnit med att plugga och tvättat och bäddat rent! Blir väl att man fortsätter att plugga resten av dagen. 

Ska även göra lite middag tills att Patrik kommer hem. Blir kyckling och rotfrukter i ugn idag har jag tänkt =) 

Vi har inte hunnit med att handla idag, då får det bli det man har hemma. Och kan inte klaga på den måltiden hihi! 


Nej dags att fortsätta med dagen =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards