Alla inlägg den 24 februari 2015

Av madde - 24 februari 2015 19:29

Verkar som att min energi har kommit tillbaka igen, har känt mig lite trött det senaste dagarna. Men nu känns det som att man har energi igen. 

Denna dag har jag tillbringat på jobbet! Har varit en skön dag, solen har kommit fram några gånger =)

Väl hemma blev det en promenad och sedan cirkelträning. Känner att benen är bra möra nu =) Men det är det allt värt! Haha! I morgon får det bli kondition. Ska tydligen bli varmare i morgon, och då vill man ju träna ute :D 

Dock kommer mina 2 lediga dagar bestå av plugg AB!! Har en hel del att göra. Tänkte försöka plugga så mycket som möjligt denna vecka, för att kunna ta det lugnt nästa vecka =) Gäller att man lägger upp det ordentligt. Funderar på om man ska lägga upp någon sorts plan på vad man bör hinna med varje dag. Vi får se vad jag hittar på. Pluggas ska det iaf =)


Idag har maten gått riktigt bra också. Blev dock 2 smörgåsar med ost och kaffe till frukost, äpple till mellanmål på fm, köttfärsbiffar och bulgursallad med pepparsås . Och till middag blev det omelett med skinka, tomat och sallad Och en klick tzatziki. Nöjd med det idag =) Imorgon är tanken att det blir lite smoothie och shakes. Ev. blir det någon mer slags middag till kvällen! Men det får jag planera efter hand i morgon. Annars blir det nog samma som idag.


Dags att fortsätta med lite saker här hemma, men har faktiskt varit duktig och tagit lite bilder idag =)


En dag på jobbet =) 

 

Dagens middag =) 

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards