Alla inlägg den 26 februari 2015

Av madde - 26 februari 2015 08:13

Eftersom att jag inte kunde somna efter att sambon hade åkt och jobbat, fick det bli att gå upp.

Har då fått mig ett träningspass nu på morgonen. Blev lite övningar här hemma som fick avsluta med en promenad på 20 minuter. Blev att ta vara på soluppgången =) Man får riktigt bra med energi så tidigt på morgonen. 

Sitter just nu och avnjuter en kopp kaffe innan jag ska hoppa in i duschen.


Resten av dagen blir att åka och handla lite snabbt med farmor, för att sedan sätta sig och plugga igen.

plus att jag ska vila mina onda ben, som har fått en rejäl träningsvärk som heter duga!! Kan knappt gå känns det som haha... Men det är bara att gilla läget. Ska bara orka rida idag, sen är det en träningsfri fredag. Det behöver nog min kropp nu. 


Jaha om man ska hoppa in i duschen nu, och göra sig i ordning.


Bjuder på bilder från morgonens promenad =) 

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards