Alla inlägg den 22 februari 2015

Av madde - 22 februari 2015 11:24

Idag har jag tillbringat 8 fantastiska månader med min älskade Patrik <3 Finaste sambon man kan tänka sig, som finns i vårt och torrt =) Blir dock inget direkt firande idag, då schemat är fullspäckat iaf för våran del.


Har pluggat en del nu på morgonen, eftersom att det är inlämningsdag i morgon... Känner mig så gott som klar med den... Ska fin slipa på den nu bara. Har även kollat igenom vilka uppgifter jag har kvar att göra, och det var en ganska lång lista. Ska försöka beta av den idag också! För snart är kursen slut, lika bra att ligga i nu.. Har exakt en månad kvar att plugga på. Hoppas den tiden går fort =)


Har inte bara pluggat på morgon kvisten, utan det har blivit ett tufft träningspass också! Blev rodd och en del styrkeövningar. Kroppen fick jobba hårt. Kännas riktigt skönt efteråt =) Tanken är att lägga i en högre växel nu. Nu är det ingen återvändo, bara att kämpa på!!! Motivationen behöver dock stärkas en aning. Men det är nog inga problem hoppas jag på. 


Nu väntar vi på att få fika gäster, pappa och Sussi. Sen tar vi en sväng till Patriks mamma och fikar. 

Och emellan ska jag hinna plugga, plus att vi ska göra lite mat. Idag står det pannbiffar med bulgur och sallad på schemat =) Mumsigt! 


Hoppas ni får en trevlig söndag, i morgon börjar en ny vecka och nya möjligheter :D 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards