Alla inlägg den 18 februari 2015

Av madde - 18 februari 2015 08:25

Just nu händer det inte så mycket. Blir plugg och träning. Och försöka komma på goda men nyttiga saker att äta =) Alltid svårt att komma på vad man ska äta om dagarna :P Men men man får försöka lösa det. Känns som det blir mycket samma samma. Även om vi försöker leta efter recept.


Idag jobbar jag kväll börjar 12-22.. Ska försöka hinna med träning och ev lite plugg innan jag börjar jobba. Lockar kanske inte att gå ut och gå eftersom att det blåser på bra där ute. fick just ett samtal om att roddmaskinen kommer nu på fm. Får nog bli att jag är inne om jag inte springer ut nu :D


Försökerr även få i mig lite frukost, blev en schake idag, har testat att blanda mina två sorter. Hallon och choklad. Och det blev faktiskt riktigt gott =) 


Nej nu får jag väl sätta igång så jag hinner med denna dag =) hej hopp =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards