Alla inlägg den 2 februari 2015

Av madde - 2 februari 2015 17:49

Vaknade och mådde bättre än igår! Skönt!! Bara hoppas att det blir bättre och inte sämre. 


Dagen har bestått av att vi började göra en matlista, och nu är det bara nyttiga maträtter på menyn denna vecka. Eller jag vi har gjort matlista fram till torsdag. Eftersom att vi har planer för att gå ut och äta i helgen och hitta på något mysigt =) För från och med nästa vecka börjar sambon jobba ordentligt igen, och då kommer vi inte ha lika mycket tid till att göra saker tillsammans. 


Blev alltså till att åka och storhandla och kolla runt i lite affärer. I morgon blir det också kolla i affärer, eftersom att jag fick presentkort när jag fyllde år =) 

Har även blivit en del pluggande, svår uppgift att få in massa ord på. Men skam den som ger sig!

Blev ett lättare träningspass idag också, eftersom att kroppen är seg så är det bättre med lite träning än inget alls.


Har nu taggat till mig och nu ska det hända saker med kroppen. Maten är planerad och träningsschemat gjort! Varför ska man då inte kunna klara det ?? =) Tur man har världens bästa sambo som stöttar mig i detta, och kör som jag gör. Fast han VERKLIGEN inte behöver det haha =) 


Middags Meny fram tills på torsdag:


Måndag : Köttfärssoppa, en liten efterrätt till kvällen blir kesella och bär

Tisdag: Kycklingsallad

Onsdag: Laxsallad

Torsdag: Oxpytt, om det inte  blir några rester från någon av veckans måltider.


Vad det blir till frukost och lunch har jag inte skrivit någon meny till, men kommer troligen bli havregrynsgröt, omelett dom dagarna jag är ledig på. Annars blir det rester till lunch dom dagarna jag jobbar. 


Det kommer troligen bli en kickstart, bara jag håller mig helt frisk och inte blir sämre!!

Ojjjj så taggad jag är! 


Ska även försöka att hålla er så uppdaterade som möjligt, men eftersom att jag har en del skolarbeten så går det i första hand =) Måste försöka få in lite bilder också =) 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards