Alla inlägg den 13 februari 2015

Av madde - 13 februari 2015 12:45

Denna förmiddag har bara gått åt till att fixat massa saker. Varit och handlat med farmor och fikat med henne =)

Har även hunnit med att plocka lite här hemma så det är någorlunda fint i helgen. Patrik får dammsuga medans jag jobbar i helgen ;) Något ska han allt få göra haha! 


Igår var jag iväg och red. Gick riktigt bra må jag säga! Känner mig riktigt stolt!  Det går bara bättre och bättre nu. Fortfarande små saker som jag bör tänka på. Men de sitter gäller bara att komma ihåg det haha! Han är rolig den där hästen, för så fort man börjar komma åt honom så börjar han vifta med huvudet. rolig han! 


Har även måttat mig och vägt mig idag.. På en vecka har det blivit -0,5 kg, - 2 cm runt midjan. Så nu är det bara att fortsätta i samma takt =) 

Tanken är att vi ska ut på en promenad när sambon kommer hem. Sen blir det bara lugnt resten av dagen, förutom att jag ska plugga då.. Dryg uppgift, men det får gå iaf hihi! Inte allt för lång tid kvar nu så =) 


Lite bilder att bjuda på:


Finaste Teddy 

 

Bjuder på en bild på mig själv =) 

 

Så här kan en av mina måltider se ut =) 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards