Alla inlägg den 5 april 2012

Av madde - 5 april 2012 18:03

Hej där =)


Börjar med att önska alla er där ute en riktigt Glad Påsk!

Min påsk började med att jag jobbade 7.30-16 Här är det inga halvdagar som alla andra verkar köra med haha!!!

Plus att jag jobbar heldag i morgon också! Men sedan tänkte jag ta påskledigt! =) Och det ska bli riktigt skönt! För min rygg säger verkligen upp sig.....hjälpte inte så mycket när pappa knäckte mig... Bara till att vila ist!! Som tur blir det väl en lugn dag på jobbet i morgon!


Idag när man kom hem var det bara på med mitt nya viktset och gå ut en sväng! Var ute en sväng med mamma runt stallet och så!!

Sedan blev det hem och äta taco som blev kvar sedan igår.. OCh så har man precis duschat nu! Så nu väntar man på att Jessica ska komma och fika =)


Mat idag då!!

Frukost: smoothie med 2 smörgåsar med ost.

Lunch: taco utan bröd lr chips och utan sås ;)

Middag: Taco.

Övrigt: En bullskiva ( lite påskfika på jobbet) Och så blir det en bit sockerkaka nu när vi ska fika ikväll =)


Kan även tillägga att jag dricker enbart vatten till alla mina mål =)


Träning: Promenad med vikter ca 40 min.


Kanske skriver lite senare ikväll!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards