Alla inlägg den 6 april 2012

Av madde - 6 april 2012 16:42

Hej Hallå!!


Då har man jobbat denna långfredag.. Har varit en väldigt lugn fredag måste jag säga! men det är ju bara för att det är röd dag så =)

Så har väl inte så mkt att säga om denna dag egentligen!


KOm precis hem nu, så nu är man ledig fram till Tisdag! Ska bli så skönt!! Så ikväll blir det till att kolla film och bara njuta =)

Och i morgon blir det till att sova, ev gymmet och sedan åker jag och mamma ner till SYster och firar påsk!! Och så kanske jag ska åka och köpa mina utemöbler =)


Idag tänker jag inte skriva vad det har blivit för mat och träning... För det har inte varit någon speciellt jag har ätit och inte har jag tränat heller så =) haha!!


NEj men nu tänkte jag ta och lägga mig på soffan och ta det lugnt...

Kanske inte det roligaste läsningen idag.. men men !! =)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards