Alla inlägg den 16 april 2012

Av madde - 16 april 2012 17:38

Hej där ute!

Känns som denna vecka kommer att bli lite små jobbig... Har för mycket att göra..... suck...

Jobbade iaf som vanligt idag.. Var dock väldigt seg, och ont i magen hade man.. Var bara att hålla ut det...Blev en aning bättre lite senare under dagen..

Blev lunch med mamma idag, och sedan blev det lite jobb innan man fick gå hem, slutade ju halv 4 idag så!

Och då blev det raka vägen ner på stan, för att se om man hittade någon tröja... Men nejjj blev bara massa saker från apoteket, bla fästingmedel till små killarna :) Smirre har ju redan haft 2 st på sig i år så :(

Efter att ha handlat lite blev det en promenad med mamma och anna.

Och nu sitter jag hemma och är helt slut ikroppen... SKulle nästan kunna gå och lägga mig...


Men man får vara vaken en stund till =) För tvättar lite här hemma, och sedan kommer ju Jessica på kvällsfika, mysigt de!


Dagens mat och träning:

Frukost: Havregrynsgröt och en hårdsmörgås.

Lunch: Räksallad med vitlökssås

Middag: Vet itne riktigt än.. Smoothie och någonting till det.

Övrigt: Blir något fikabröd till kaffet ikväll..


Träning: Promenad ca 40 min


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards