Alla inlägg den 13 april 2012

Av madde - 13 april 2012 18:40

Då var det helg igen då =) Men denna helg får man jobba! MEn jag börjar ju inte jobba förens halv 2 i morgon, så man kan säga att det blir kort jobbhelg för mig :)


Men iaf jag var ju inne i stan med mamma idag =) hittade en del saker. Som 2 par skor, en tunnika, en väska och ett örhänge. Helg nöjd. Dock letade jag efter en tröja men den fanns inte på något hm i stockholm... så ska se om den finns i norrtälje! Bara att hålla tummarna...

Annars blev det inte så mkt mer inne i stan. Träffade ju självklart Simon, så jag fick mitt efterlängtade kaffe!! Så nu är jag nöjd ett tag framöver! =)

Skulle ju ha träffat Patrik också när jag ändå var inne i stan... Men som vanligt hade han inte tid! !! Men han är så duktig som orkar plugga så mycket han gör, så får väl förlåta honom denna gång också haha ;)


Väl nu när jag kom hem så har jag legat på soffan, höll på att somna på bussen så det var skönt att vila ögonen nu när man kom hem!

Fast nu är det fullfart på mig igen... Eller ja nästan iaf!! Har varit och bokat tvättid, plockat undan här hemma och diskat.. Ska väl försöka få i mig något att äta till middag också! Inte är jag direkt hungrig.. OCh då har jag knappt ätit något idag haha!!


Ja mycket mer har inte hänt idag.... Så får nöja mig med detta =)


Dagens mat och träning:

Frukost 1: Havregrynsgröt med lingonsylt.

Frukost 2: Mörktbröd med skinka och grönsaker och en latte med chokladsirap ;)

Lunch: En halv tacopaj ( delade med mamma)

Middag: hårtbröd med kyckling och en smoothie.

Övrigt: inget


Träning: Vilat.


GOOOOOTTTTTT!!!


dessa skor är mina =)))))

Av madde - 13 april 2012 09:12

God morgon!


Idag blir det en vända in till stan med mamma för att handla lite kläder till Malta =) Blir mysigt att gå runt där!

Blir väl även en sväng in till Simon som vanligt på en kopp kaffe =) är ju faktiskt bara han som kan göra mitt kaffe riktigt gottt ;) haha!!

Kan även hända att jag tar mig ut en sväng till Farsta idag, för att slita den bästa Patrik ifrån pluggböckerna =) Har ju inte träffat han på bra länge nu!!!! MEn han har lovat att ses innan sommarn, men känner jag han rätt så kan det gå hur som helst med det där haha ;)


Men men vi får se vad dagen/ kvällen erbjuder. Jag börjar iaf inte jobba förens i morgon 13.30 ;) niceeeeeee:)


Hej där ute ha en trevlig dag!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards