Alla inlägg den 9 april 2012

Av madde - 9 april 2012 18:22

Hej hallå!!

NY vecka är det! Men man börjar denna vecka med röddag, och jag hade turen att vara ledig =) Riktigt skönt!!

Och eftersom att man var ledig, så trodde man att man skulle kunna få lite sovmorgon! Men det var ju bara att glömma..... Vaknade 8 som vanligt.. Men utvilad, istället för att gå upp på engång så låg jag och drog mig. Dock hade jag ingen ro till det så fick bli att gå upp och slänga i sig en smoothie! Som ni märker har jag fastnat för det just nu! haha!!

I allafall så cyklade jag till gymmet strax efter 9! Tänkte att det var lika bra att ha träningen avklarad för dagen, så att man kunde hitta på något annat resten av dagen =)

Det var i allafall ett skönt pass man körde.. Känns att man börjar komma igång igen! Riktigt underbart!!


Resten avdagen så har jag tillbringat först till att leta krukor att hänga på väggen på balkongen! HIttade faktiskt inget som föll mig i smaken! Så får leta någon annan dag. Och det gjorde även att jag inte kom hem med några blommor som jag hade tänkt mig..... Men jag kom hem med lite mat iaf. Så nu ska jag nog klara av halva veckan hoppas jag om inte hela ;)

tog även nya lotter, eftersom att jag vann på några igår. Och jag vann 30 kr idag igen.. Så ska ta mig en ny lott i morgon eller när det nu blir =)


Har även kommit på att jag endast har 8 arbetsdagar kvar sedan är det SEMESTER!! =)=)))) Så om 2 veckor är man på Malta och har det bra!! Ska bli skönt att komma iväg!!

Därför måste man ligga i i träning och kosten dom hära två veckorna, så att man verkligen är värd att njuta där nere haha!! Och har jag tur så har jag minskat så pass mycket som krävs runt magen att jag ev. kan ha mina byxor som jag har köpt för ett tag sedan! Köpte dom för att jag skulle ha ett mål att gå ner till- Så bara hålla tummarna att jag kan ha dom!! vad tror ni?!?!


Dagens mat och träning:

Frukost 1 : Hallon Smoothie innan träning.

Frukost 2: 2 ost och skinksmörgåsar och kaffe..

Lunch: 2 knäckebröd med skinka.

Middag: Fläskfilé med wookgrönsaker.

Övrigt: Några godisbitar.


Träning: Gymträning överkropp+ kondition ca 60 min.

              PowerWalk med vikter 25 min.


Nej nu blir det duschen, och sedan se vad tv:n erbjuder!!



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards