Alla inlägg den 20 april 2012

Av madde - 20 april 2012 21:10

Äntligen är man klar med tvätten!!!

Har hållt på sedan jag kom hem, och nu kom jag in med det sista!! Eftersom att jag inte vill hänga tvätten i torkskåpet där nere, så har jag nu hängt allt i badrummet.... Så kommer knappt in haha!!  Tycker det är så konstigt att det är två tvättstugor men sedan är det bara ett torkskåp som båda ska dela på!!!! Vad har dom tänkt på egentligen ?!?!??!

Aja all min tvätt fick ju iaf plats på min ställning så får väl vara nöjd med det!!


Så jaha vad ska man göra resten av kvällen då?!! Ska kolla ut lite kläder som jag ska ha med mig... Kan ju inte packa så mkt med tanke på att allt nästan är blött haha!!  Aja det löser sig allt ;) Tur man har golvvärme i badrummet så går det lite fortare att torka kläderna ;)))


Nej får väl fortsätta nu ja! Hej så länge!

Av madde - 20 april 2012 21:10

Äntligen är man klar med tvätten!!!

Har hållt på sedan jag kom hem, och nu kom jag in med det sista!! Eftersom att jag inte vill hänga tvätten i torkskåpet där nere, så har jag nu hängt allt i badrummet.... Så kommer knappt in haha!!  Tycker det är så konstigt att det är två tvättstugor men sedan är det bara ett torkskåp som båda ska dela på!!!! Vad har dom tänkt på egentligen ?!?!??!

Aja all min tvätt fick ju iaf plats på min ställning så får väl vara nöjd med det!!


Så jaha vad ska man göra resten av kvällen då?!! Ska kolla ut lite kläder som jag ska ha med mig... Kan ju inte packa så mkt med tanke på att allt nästan är blött haha!!  Aja det löser sig allt ;) Tur man har golvvärme i badrummet så går det lite fortare att torka kläderna ;)))


Nej får väl fortsätta nu ja! Hej så länge!

Av madde - 20 april 2012 16:55

Hej där ute!

Har inte haft någon tid att skriva, men nu är jag tillbaka. Men kommer försvinna lika fort, för att jag har SEMESTER nu. Och eftersom att jag åker till syster i morgon em och sedan till Malta på Söndag morgon, så kommer jag inte ha någon tid till att blogga. Kanske ett snabbt inlägg i morgon =)


Men denna dagen har flytit på! Har verkligen varit på topp fast det har regnat =)


Jag börjar iaf denna semester med att ha Tvättstugan hela kvällen, ( rolig fredagkväll ) ;) Plus att man ska försöka packa och göra något att äta! Men vet verkligen inte vad jag ska ha med mig! Så det är riktigt svårt!!! Men ska nog hitta på något att ha på mig iaf!!

Kan iaf säga att mina byxor som jag kämpade för att få på mig, kommer inte komma med! =( Men men kan nog ha dom till sommaren, är på rätt väg iaf =)  Bara att kämpa när man kommer hem från semestern, man kanske får en ny kick för träning och mat när man kommer hem =)


Jaha vad har annars hänt då?!?! Inte så mkt får jag säga... Måste väl helt enkelt fortsätta här hemma nu! Kan hända att jag skriver mer ikväll sedan!


Det blir inge mat och träningsrapport idag!! Men kan säga att jag inte har tränat idag iaf, som ni förstår så hinner jag inte det!! Ska dock försöka att få ur mig lite energi i morgon!!


Hej hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards