Alla inlägg den 30 april 2012

Av madde - 30 april 2012 18:35

Tjohej


Då har vi en ny vecka då!! Tänk om man fortfarande hade semester!! skulle vara så skönt. Men nej det är bara att jobba det, så man har råd att leva! Haha!

HAr iaf jobbat idag, skön dag i solen har det varit iaf! Ska man inte klaga på..


Efter jobbet blev det iaf ett skönt träningspass med Farida! Alltid roligare att träna tillsammans med något.

Så nu börjar man nog komma igång ordentligt med träningen efter semestern iaf! Nu är det bara maten som jag måste komma igång med igen! Men det kommer ska ni se.

Eftersom att jag inte riktigt än har börjat ordentligt med maten, så skriver jag verken vad jag äter eller tränar.. Är inte så pigg på att skriva det just nu.. Men det kommer! Och på Onsdag är det vägning igen!! Så nu måste man börja svälta hahaha ;) Nej då, men det ska bli kul att se lite hur mkt man har gått upp under semestern.. Hoppas på att det inte är så mycket iaf!! Försökte ju att träna "lite" när jag var där nere.... Men jag hade ju semester också så!! Och jag känner i ryggen att jag har varit ledig, för den har inte värkt något nu,(( peppar peppar ta i trä!!))


Det är ju valborg idag... Men för mig blir det en lugn och skön kväll i min sköna soffa! Köpte mig en tidning i går så tänkte ta och läsa den, och hoppas på att jag får lite mer tips till min träning. Får ta och skriva om jag hittar något bra tips, så ni andra får veta =)


Nej nu sa jag diska lite!! Hejjjsannn

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards