Alla inlägg den 14 april 2012

Av madde - 14 april 2012 11:44

Jaha då var det jobblördag då!!

Skönt var det med sovmorgon iaf, lr jag har väl inte riktigt gått upp än.. Har iaf ätit frukost och dammsugit i morgonrocken!! haha =) Orkar inte hålla på att byta om hela tiden, så morgonrocken får vara på tills det är dax att klä på sig jobbkläderna ;)

Man blev ju inte speciellt glad när man kollade ut i morse och såg all snö!!!!!! USch och fy säger jag bara!! Vill inte ha detta väder, tror ingen vill ha det!!


Känner att jag har lite överskottsenergi med tanke på att jag inte tränade igår och kommer inte träna idag heller!!! Känns lite tråkigt!! men får köra ett längre träningspass i morgon ist =))))

Hade faktiskt tänkt att gå till gymmet i morse när jag vaknade, men så kollade jag ut och såg vit... Så tyckte det lika bra att stanna kvar i sängen ist hahaha!! Och det behövdes... Behöver vila min lilla rygg som värker till och från... Det hugger i den ibland.. Men ska nog bli bättre om något år lr så!! ;)


idag får ni inte veta vad jag äter för är bara det gamla vanliga typ :P ska dock lyxa till det med blodpudding till middag idag!! vilken lördagsmiddag säger jag bara haha ;)


nej kanske man ska fixa sig lite och äta något då =) hejjjj

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards