Alla inlägg den 15 april 2012

Av madde - 15 april 2012 18:54

Hej där ute!!


Då var denna helg snart över, den har rullat på som vanligt när det är jobbhelg..

Hade bara dock väldigt svårt att sova inatt.... Vaknade till och från hela tiden, så man var bra trött när man vaknade i morse.. Suck!! Men får gå och lägga mig tidigt idag istället, skulle faktiskt vara skönt att sova tidigt haha! Börjar ju tidigt i morgon.. 7-15.30 blir det i morgon.


Äntligen fick jag träna idag också =) har ju inte tränat på 2 hela dagar! Kan säga att man får lite överskottsenergi som sagt. Men det var skönt att köra ett pass efter jobbet sådär!! Och eftersom att jag hade ont i ryggen, så var det skönt att sträcka ut den ordentligt också!!

Väl när man kom hem idag så blev det till att starta en tvättmaskin och att diska.. Sedan hann jag inte så mkt mer, för det blev kinamat med pappa =) riktigt gott... Var faktiskt länge sedan jag åt det.

Nu har man iaf fått duschat av sig, och slagit sig ner i soffan och mycket mer tänkte inte jag göra idag. Eller jo hänga tvätten bara annars inget mer =) haha!!


I morgon är det ny vecka och nya tag med träning och så måste jag packa och köpa det sista till Malta resan =) Känns som jag har rätt mycket att göra i veckan! Men det går nog bara ska ni se ;)


Dagens mat och träning:

Frukost: Havregrynsgröt och hårdsmörgås

Lunch: fryst matlåda kyckling med ris och en fralla!

Middag: Stektris med kyckling och räkor.

Övrigt: 2 mariekex.


JObbar 4 dagar till sedan tar jag semester och då ska jag ta mig en god drink!!!

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards