Alla inlägg den 11 april 2012

Av madde - 11 april 2012 17:48

Tjoho!


Då har jag gått på en lite mindre ledighet, börjar inte jobba förens lördag 13.30 Så ska bli riktigt skönt..

Började denna ledighet med ett träningspass. Gick lika bra som vanligt, men var bra seg idag... Kände inte alls för att träna, men man måste om man ska komma iform haha!!  Vissa dagar är tyngre än andra, men då är det bara att ta den sista orken som ligger långt inne för att orka!! ;)

I morgon får det nog bara bli konditionsträning. man måste köra lite sådant också!


SÅ vad ska man mer göra i morgon... Ska till läkaren, gå ner med slang i näsan för tredje gången.. Hoppas att dom hittar något denna gång..

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på i morgon, ska ut och gå med mamma vet jag.. Annars inget planerat. så om någon vill ses är det bara att höra av sig =)


Juste jag har bytt ut mitt örhänge nu!!! Tog ju ett nytt hål för ca 5 veckor sedan. Och nu tyckte jag det var dags att byta örhänge i det. Dom säger ju att man ska byta efter ca 6 veckor. så helt okej att byta nu! HAr ju dock fortfarande lite ont, plus att det är en knöl bakom. hoppas den försvinner... Men annars så känns det bra och fint blev det också =)


Undra om man ska hitta någon bra film idag igen att så på! NÅgon som har något bra filmtips?


Dagens mat och träning:

Frukost 1: Smoothie och 2 hårda smörgåsar med skinka.

Frukost 2: Kaffe med ost och skink fralla.

Lunch: Fläskfilé med potatissallad.

Mellanmål: Äpple.

Middag: Omelett med 2 hårda smörgåsar med ost.

Övrigt: 2 kakor.


Träning: Gymträning överkropp + kondition. ca 50 min.


Nej nu ska jag bara ta det lugnt hejjjj =)))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards