Alla inlägg den 21 april 2012

Fix

Av madde - 21 april 2012 11:35

Hallå =)


Måste börja med att säga att från den 4/4- 2012 tills idag 21/04-2012 så har jag gått ner 1,6 kg!! Är väldigt nöjd med det!! =) Det är ju inte bra att gå ner för fort heller, så det går i bra takt måste jag säga =)

Men det som förargar mig mest är att jag prövade mina byxor idag, och det är så lite som behövs för att jag ska få på mig dom!!!!!!!  Men det bästa är ju också att jag märker själv att jag har gåt ner, med tanke på att det var större skillnad på dom dära byxorna förut! Så man får inte vara mer än nöjd :)


Men vad har jag då fått gjort idag!?!? jag gick upp vid halv 9 sedan blev det till att börja sätta in tvätten i skåp och lådor.. och sedan börja packa!! Usch så svårt det är!!  Men tror jag har på mig allt nu! Så får väl vara nöjd nu.

Har även varit ute och gått en snabbis, var dock lite små kyligt ute! Men det var faktiskt bra att gå ut, för då kom jag på saker som jag behövde ta med mig :)


Nej nu tänkte jag ta semester från bloggandet och så! Så nu får ni ha det så bra där ute, så hörs vi när jag kommer hem! =)


Hej då <3

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards