Alla inlägg den 17 april 2012

Av madde - 17 april 2012 10:53

KOmmer inte på någon bra rubrik idag haha!

Som vanligt när man har sovmorgon så vaknar man tidigt..... suck säger jag bara!! Ville ju sova ut ordentligt jag.. Men inte fick man det inte!!

Så blev att man gick upp strax efter 8 och käka frukost. Gjorde ett ärende och sedan har man varit och tränat =)

Måste säga att det är riktigt skönt att träna på morgonkvisten, så det kan jag rekomendera ;)


Men nu blir det en lugn förmiddag.. Börjar ju 14 idag och jobbar till 22. Sedan är det bara 2 dagar kvar att jobba, sedan semester ;) Åhhhhh såå skönt det ska bli!! Längtar verkligen.


Som sagt så var ju Jessica här igår, alltid lika trevligt! Vi satt och räknade ut hennes lön, snacka om att vi var lite snurriga i huvudet efter alla siffror haha!! Men tror vi fick ut rätt summa på ett ungefär i alla fall ;)


Nej ni har inte så mkt mer att skriva idag, eftersom att jag inte har hunnit med så mycket mer idag!

Kan hända att jag skriver lite snabbt i kväll när jag kommer hem, beror på hur trött jag är!!


Hejjjjj svejjjsss


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards