Alla inlägg den 3 april 2012

Av madde - 3 april 2012 20:28

La nyss in MASSA bilder från mobilen på datorn. Så tänkte att ni kunde få se lite vad som har tagits :)


Jag!

 

 Coola Melvin =)

 

Ett kärt återseende när Tiger kom hem efter att ha varit borta över en vecka!! <3  

Min fina lampa på plats =)

   


LÄgger upp mer bilder vart eftersom!!

Av madde - 3 april 2012 18:51

Hej där ute!


Idag har jag verkligen börjat med mina nyttigheter!! känns väldigt bra måste jag säga!


 Som vanligt när man är ledig så vaknar man ju tidigt... suck!!!

Så det var bara upp och äta frukost och sedan dra till gymmet! Blev en timme där med lite kondition och sedan träning utav överkropp! kändes väldigt bra måste jag säga..

Direkt hem och kolla runt lite på nätet och sedan blev det lite lunch!  Fick även så tråkigt hemma så bakade en chokladsockerkaka, alltid bra att ha i frysen. Man vet ju aldrig när man får fika gäster haha!!

En liten promenad med mamma på 40 min blev det innan middagen idag också.


Så nu resten av kvällen ska jag bara sitta och ta det lugnt. Fortsätta läsa min bok om det inte är något bra på tv idag.... Har inte kollat vad det kommer för något, så får väl kolla vad som erbjuds idag!!


SÅ vad har jag ätit idag då?!

Frukost: 2 smörgåsar med ost ( grovt bröd) apelsinklyftor och vatten.

Lunch: En pannbiff i gräddsås och potatismos.

Mellanmål: Smoothie ( turkiskyoghurt med hallon)

Middag: Stekt kyckling i vitlök med broccoli.

Övrigt: en sockerkaksbit och 2 godisar!


  Middagen!!


Träning:

Gym. Styrketräning överkropp + kondition. Ca 60 min.

Promenad 40 min.

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards