Alla inlägg den 4 april 2012

Av madde - 4 april 2012 18:49

Lill lördag idag, och jag kan inte dricka haha!!


Denna dag har rullat på som vanligt, fast jag har haft/ har sådana smärtor i ryggen..... OCh eftersom att man knappt kunde böja sig ner så blev det heller ingen träning på gymmet som jag hade tänkt!! =( Får väl bli i morgon om jag är bättre!!

MEn det blev iaf en promenad med mamma idag direkt när man kom hem! Lr vi cyklade upp till Lidl, gick runt vid färsta och sedan handlade vi lite innan vi cyklade hem!! Köpte ett viktset på Lidl, så man ska ha på handleder och på vristen! Så att man får jobba lite när man "bara" är ute och går!!


När man kom hem blev det till att laga mat! Blev lite taco! Orkade inte göra så mycket annat! Men det är ju gott så spelar ju inte så stor roll haha :) Blir samma i min matlåda i morgon!! Smarrriiiigggttt!!


NU har man precis duschat, så sitter och väntar på att pappa ska sluta! Ska följa med honom ut till B-hamra där han ska fixa min rygg, så har jag tur har jag en hel rygg till påskhelgen haha!! Plus att jag ska ta med bilen hem till mig =) Antar att jag måste tanka den som vanligt, för när jag lämnade den var det halvtank.... ;)


Inget annat kul som hänt idag iaf... Täkte skriva vad min mat och träning var idag! Så att ni får följa hur jag lägger upp allt för att gå ner i vikt!!


Frukost: Smoothie, 2 grova smörgåsar med skinka och gurka!

Tidigt Mellanmål: Leverpastej fralla ( var vrålhungrg vid 09.30 i morse)

Lunch: Räksallad

Middag: Taco

Övrigt: en liten bit utav mörkchoklad.


Träning: Promenad ca 30 min... Sedan har det blivit en massa gång och cykling på jobbet idag! Det som är så bra med att vara i gå/ cykelgruppen =)


Mitt viktset =)

bild

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards