Alla inlägg den 1 januari 2016

Av madde - 1 januari 2016 17:33

Ett nytt år nu, och nya möjligheter =)

Denna nyårsafton blev väldigt lugn. Vi var bara hemma och åt gott, spela bingolotto och sällskapsspel. Eftersom att jag jobbade på dagen och idag, blev det att ta det lugnt. 

Men vi hade det mysigt iaf =) Var inte lika mycket raketer i år, och det var väl tur det för alla djuren som lider av att det smäller. 

Som sagt jobbar har jag jobbat idag, därför blir kvällen idag också lugn. Jobbar lör och sön dag också. 

Egentligen har jag inte tid att jobba då jag har massor att göra =) Men får ta igen allt på måndag då jag är ledig. 

Min lägenhet ska fixas och egentligen måste det fixas här också. Men sambon håller på att fixa diskmaskinen som är ny inköpt. Detta gör att det kommer att underlätta ännu mer för mig här hemma med en diskmaskin =))


Något direkt nyårslöfte har jag inte i år, vill inte pressa för hårt. Men jag har en tanke och det är att äta bättre och få in mer träning. Just nu har det blivit väldigt dåligt med träning, men det är nog för att jag lägger all ledig tid på att få i ordning i lägenheten =)  Får fokusera mer när jag är helt klar med den, och överlämnat nycklarna till min hyresgäst.


Ska fortsätta plocka lite här hemma nu. Och hoppas att ni har haft en trevlig jul och nyår. God fortsättning till er alla =) 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards