Alla inlägg den 22 januari 2016

Av madde - 22 januari 2016 12:53

Har varit igång sedan halv 8 idag.. Förbereder tills ikväll, städat, fixat den mat som går att fixa och handlat det sista! 

Mamma, Johan och Svärmor kommer ikväll och äter middag =) 

Tog mig precis en liten promenad på ca 25 min, för att få njuta lite av solen! Riktigt skönt ute idag =) 


Vidare till lite resultat, har gått vägen denna vecka också =) Verkar som jag har hittat någonting som fungerar på mig nu, det vill säga gå gå gå och åter gå =) Promenader och sedan göra någon helt annan träning, det verkar som att det funkar för att tappa lite kg! Denna vecka har det blivit - 0,9 kg!! Inte illa det inte! Dock kommer det bli en massa gosaker i helgen, då vi kommer fira mig vid lite olika tillfällen. Bara hoppas att man inte går upp alla kg man har kämpat sig ner nu! Får helt enkelt bli ett par promenader och kanske till och med lite skidor i helgen =) 


Ja nej jag måste fortsätta här hemma så allt är klart innan gästerna kommer =) 

Hoppas ni får en trevlig helg där ute =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards