Alla inlägg den 13 januari 2016

Av madde - 13 januari 2016 13:38

Fortsätter snöa här för fullt... Fick skotta fram bilen, för att kunna åka och handla med farmor.. Typiskt att vi skulle ta en sådan dag, när det är en massa snööö.. Aja det gick bra iaf! 


En sådan här dag hade man velat vara ledig och bara varit inne.. Men icke det. Kvällsarbete väntar.. Konstigt nog verkar jag alltid ut för att jobba kväll när det är snökaos ute haha! Aja bara åka försiktigt. Men tar mig en promenad till jobbet sen iaf. Tänker inte ta ut min bil i onödan något mer idag! 

Tanken var att jag skulle ha tränat lite här hemma och ta en promenad, men lockar verkligen inte. Tar det imorgon istället. 


Ska försöka komma på någon middag att äta idag också. Troligen lite köttfärsbiffar, med lite sallad eller dyl.  


Annars händer det inte mycket här inte. Ska bli skönt att vara ledig 2 dagar sen =) 

Dags att förbereda middagen nu! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards