Alla inlägg den 4 januari 2016

Av madde - 4 januari 2016 18:45

Inte fick man någon sovmorgon i dag inte. Jag som hade hoppats på att få sova ut! Men nej, hjärnan var inställd på att gå upp tidigt.. Suck!! Aja tog iaf lite frukost i sängen =) Alltid något. 


Började annars dagen med att städa klart nere i lägenheten, så nu bör den vara ren och fin tills hyresgästen flyttar in! 

Ska ner och plocka bort lite saker nu ikväll. Annars inge mer där nere vad jag vet iaf! 


Blev även till att handla lite mat som fattades, plus att jag köpte lite nya blommor till sovrummet =) 


Det har snöat på bra här idag. Eller ja vi har iaf fått ca 10 cm! Det vill säga att fortsätter det att snöa i veckan, som det verkar som blir det nog skidor i helgen =) Allt för att få lite motion! 

Och eftersom att jag har skidor i tankarna, fick det bli en promenad när det slutade snöa. Tog med mig mina stavar och gick en sväng. Då jag inte har gått med dom på bra länge, fick det enbart bli en promenad på ca 20 min. Men det räckte må jag säga, för pulsa i snö och gå med dom var riktigt jobbigt. Blev bra andfådd då jag höll ett raskt temp. 


Tycker jag har lyckats bra med maten idag också. Idag till middag blev det köttfärssås med stekt kål =) Och det får det bli i några matlådor också. Det vill säga att jag hoppar över det socker som finns i pastan =) Plus till mig tycker jag allt!! 


Nej dags att gå ut i kylan och ta upp lite grejor som finns nere hos mig =) 

Hoppas ni har en bra start på veckan, för det tycker jag att jag har iaf! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards