Alla inlägg den 14 januari 2016

Av madde - 14 januari 2016 14:02

Fin dag idag! Sol men kallt har vi det. Men det är bara att klä på dig =)

Har gått en vända till farmor för att fixa det saker jag inte gjorde igår, då jag inte kunde parkera bilen utanför henne.

Blev hämtad av pappa, åkte med honom hem. Myste lite med Tiger <3 

Hem igen för att slänga i sig lite lunch och sedan gick jag upp till affären. Ja varför ta fram bilen, när man lika bra kan gå ;)

Det vill säga att jag har tagit 2 promenader idag, och sammanlagt ca 50 min =) Inte fel det! Nästan så att man är sugen att gå mer, med tanke på att det är skönt ute när man väl har varma kläder på sig !! Men tror det får räcka för dagen, tar mig en längre sväng i morgon istället! 


Gårdagens kvällsarbete var inte speciellt rolig... Halt, dåligt plogade vägar, kraftiga snöfall, snöyra, torkarblad som inte ville fungera som vi ville.. Ena stunden fick kollegan guide mig var jag skulle köra, och ibland såg verken hon heller jag! Men vi kom fram, och vi slutade i tid! Så summering var att köra lugn, och tur att vi var två i bilen =)


Annars idag händer nog inte mycket. Ska ta mig en varm dusch, efter allt dessa gående! Man blir ganska varm när man klär på sig ordentligt =)



Bland dom bättre vägarna igår kväll! 

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards