Alla inlägg den 2 januari 2016

Av madde - 2 januari 2016 17:06

Har enbart en arbetsdag kvar nu innan jag får vara ledig en hel dag :P 

Ska bli riktigt skönt, och har mycket att ta igen.. Men har varit duktig i veckan, och gjort lite små saker. Det vill säga att jag inte kommer att ha allt för mycket att göra på måndag! 


Har iaf jobbat idag. Det har rullat på som vanligt.. Drygt bara att det har varit kallt! Det har legat runt -3, men eftersom att det blåser så känns det kallare! Plus att det har kommit ner snö idag också. Verkar som att det är de vi har och vänta oss nu! 

Kanske man kan ta fram skidorna snart ;) 


Annars var det meningen att jag skulle fixa nere i lägenheten ikväll. Men känner inte riktigt för det.. Får ta det imorgon om tiden finns =) 


Så ikväll blir det soffan och bara ta det lugnt! Börjar kännas att man har jobbat många dagar nu! 

Hoppas ni har en bra lördag där ute =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards